Rabu, April 18, 2012

Walimatul Urus Oh! Walimatul Urus

          Musim cuti sekolah bakal tiba mulai 26 Mei hingga 10 Jun 2012. Pastinya kanak-kanak yang paling gembira menyambutnya. Mengimbau kenangan masa kecil, teringat masa main layang-layang di bendang kontang, mandi sungai yang dipenuhi pacat dan lintah, mengayuh basikal satu kampung bersama kawan-kawan dan pelbagai lagi kisah suka-duka masa kecil membesar di kampung. 

          Bagi sang teruna dan dara, inilah masa paling sesuai diadakan majlis penuh gilang-gemilang kerana sanak-saudara akan berkumpul bersama termasuk yang jauh kerana cuti sekolah ini memudahkan perjalanan dirancang. Justeru itu, di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan tahniah dan selamat pengantun baru buat pasangan

  • Faizal & Nurul
  • Suhaimi & Ismalina
  • Fatin & Falaq
  • Azim & isteri  
          Kesemua majlis pasangan ini pada 2 Jun 2012 kecuali Fatin & Falaq yang diadakan lebih awal iaitu pada 19 Mei depan. Jutaan kemaafan buat anda, Fatin atas tidak dapat hadir ke majlis berkenaan kerana sedang menduduki peperiksaan akhir semester pada tarikh berkenaan. Sementara majlis pada 2 Jun pula, mungkin kami pilih yang paling hampir dengan kami kerana jarak yang jauh. Suhaimi di Kelantan dan Azim di Kedah. Payah juga mana satu nak pergi, tambahan pula Azim adalah sepupuku.

          Akhir kata, selamat pengantin baru, moga kekal bahagia ke anak cucu dan ke akhir hayat daripada kami sekeluarga.

Tiada ulasan:

Radio Amatur